08.04.2006. / subota

......@@@@FUN@@@@......

....evo mene opet mislia san sutra napisat post ali , sad neman šta radit pa san eto sad ga napisa....
evo prvo šta smo jučer radili.party....

JUČER
.....uglavnom me pitalo biologiju i dobia san 3 i 4 yesto je za mene ka za neke štrebere 5.yes....navečer san iša sa ljudima na vjerič ....iako ga nije bilonono.....ostali smo se zajebavat.party...na skalama (isprid čučka)....tamo san malo zajebava ljude oko sebe...malo bonju zajebava da ga je Kate čekala i da ga nije vidila i rekla mi da mu kažem da je odjeban....Bonja se skoro rasplakano --šala mala....ludi Stanko oša ča doma oko8 i po ...a nije se ni javija Sandri.yes...stvarno bezobraznoyes...hehe......ja i Vukušič smo išli ča oko 9 i 15 da stignemo na bus ali bus več proša.....koji zajeb.headbang....i to bi van bilo to.....sve laži su namjerne-ako ih imawink...


DANAS
......danas san se malo zajebava sa skejtom po šugavoj ulicismokin....a posli ka i svake subote i petka na Mertojak.....tamo san se zajebava prvo sa Tuckijem,Seljom,Škokom,Bonjom,Katomparty,.....pričali viceve....i neke lovačke pričice.....a kasnije smo otišli do čučka...i malo se zajebavali sa ostalima.yes....mora san bižat od "glupog" Bonje-mora san pod navodnike jer bi me Kate sravnila sa zemljomheadbangheadbang....tamo je Deu Tomo skinija sa balunom posri glavenut.....glupi jova i tomo nas gađali sa vodenin balunima,zemljom...i slično....i to bi van bilo to aj sad idenmouthwash i iden spavat ....Pozdrav svima koje pozdravljan uvik.....

Evo san ljudi stavlja ove smajliće ....to je čudo ali neka ....

- 23:44 - Komentari (70) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>